svaren på frågestunden

Vem är din bästavän? love your blogg by the way <<333<3<3<3<3
-Mina fyra närmsta vänner är: Emma Carlström, Ida Cederback, Nurre Elahwal & Lovisa Andersson. Taaack!!

När blev du och filip tillsammans, hur länge har ni varit ihop?
-Jag och Filip blev tillsammans 8/3, och har varit tillsammans i ungefär 4 & ½ månader.

Är du oskuld?
-Nej, jag är inte oskuld.

Hur stor är din klistoris?
-Ja du, jag mäter tyvärr inte.

Hur långt har du gått med filip?
-Känns lite fel att ta en sån grej över nätet, men kan väl säga att vi gått hela vägen.

Varför gjorde ni slut förut?
-Han vet nog bättre än jag, men det vart knas ett tag, så vi behövde en paus. Alla behöver en väckarklocka nån gång.

Vilken skola går du på?
-Mellringe

Och vem är dom 3 snyggaste tjejerna och killarna i kommande 9:an och 8:an? Älskar din blogg! :)))))) <3
-Har jättedålig koll på sånt, men slänger väl fram några: 9an: Kajsa, Jessica & Nurre. Oskar, Jakob, Marcus.
8an: Meriam, Frida & Bianca. Dan, Mohammed, Kristian. Tack så sjukt! =)

Har du nånsin varit riktigt kär? eller med andra ord, kär på riktigt?
-Ja, det har jag varit, jag är.

Hur många seriösa förhållanden enligt dig själv har du haft? och hur många ggr har du varit riktigt kär i ditt liv?
-Jag räknar två av mina förhållanden som seriösa, och kär? Det är så svårt att jämföra kärleken, för att man lär sig så mycket för varje dag, och den känslan utvecklas ju, ju mer man går igenom. Jag kan säga idag som insett
mycket, att jag varit kär påriktigt en gång, och det är jag nu. I Filip.

Tycker du om mig?
-Det är rätt så svårt att veta när jag inte ens vet vad du heter, men du är väl säkert en trevlig människa =)

String/vanliga trosor?
-Vanliga trosor, mycket skönare.

Långt hår/kort hår? (på huvudet)
-Långt hår, LÄTT.

Plattat hår/krulligt hår?
-Plattat hår! Krulligt hade funkat om man hade bara liiite längre hår..

Mc'donalds/max/buger king?
-Mc!!

Snygga killar/personligheten?
-Personligheten, en snygg kille utan hjärta går inte att falla för =)

Fanta/coola?
-Cola.

Smink/parfym? Här var det lite frågor! :)
-Smink, man kan fortfarande duscha, och smink har man större användning av när det gäller =) Tack så mycket! (a)

Nämn en person som kan få dig lycklig
-Det finns en hel del personer som kan få mig riktigt lycklig, men kan nämna Filip. Som kan påverka mig nog mer än vad de flesta kan.

Vem står dig närmast? :)
-Jag tror faktiskt att de som står mig närmast just nu är Emma, Nurre & Filip, och sist men inte minst, min fostermamma Linda!

Vem är de 2 finaste tjejerna i kommande 9a, 9b, 9c, 9d, 9e?
-Återigen suger mitt koll, : 9a: Nurre, Jessica. 9b: Bella, Julia. 9c: Julia, Emma. 9d: Kajsa, Lina. 9e: Jennifer, Bea

Vart bor du i örebro?
-Björkhaga.

Vilka består din familj av?
-Min fostermamma Linda, hennes kille Jeppe, min lillebror Sam & två katter.

Om du skulle göra en tatuering, vad skulle du göra?
-Har faktiskt funderat på att tatuera mig, men isånnafall vill jag göra något som betyder något och inget onödigt eller bara för finhetens skull. Tänkt att tatuera in pappas namn, eller något annat som har med honom att göra i nacken eller så.

Har du några piercingar/hål?
-Ja, jag har tre hål i öronen, dock använder jag aldrig dessa, och så har jag navelpiercing.

Hur ser ditt rum ut, bild kanske? :) Din blogg är super! Keep on blogging ;*
-Tack söta Kajsa, säger lugnt detsamma till dig! Och kan komma med bild i ett annat inlägg ♥

Är du kåt??
-Nej, jag är inte kåt för tillfället.

Vilka tycker du är de 5 finaste tjejerna på skolan? Av de som ska börja 8:an ?
-Åh igen. Haha.. Hm, Meriam, Frida, Bianca, Meri och Sandra kanske? :)

Nämn 3 fina tjejer och killar i kommande 9 a,b,c,d och e på mellringeskolan
-Kolla svar längre upp, kommer typ inte på några fortfarande.

Favoritartister?????? :):)
-Jag kommer aldrig tröttna på Bruno mars. Min musiksmak är väääldigt blandad och varierande, de jag mest lyssnar på just nu är Erik hassle, Coldplay, Lil Wayne, Million Stylez, Sean Paul, Kapten Röd.. Shit ska jag rabbla upp alla? Här har ni en av mina spellistor, dock inte uppdaterade då jag inte använder spotify längre, hoppas det hjälper. =)

Vilka bloggar läser du mest? Love your bloggggg!!
-Tack gullet! Jag läser i stortsett bara mina vänners bloggar. Mest de jag länkat på bloggen, men jag följer dessa ungefär dagligen:
unicorncore.devote.se
nattstad.se/emmacarlstrom
mylifeinajar.blogg.se
emmaleijon.blogg.se
sandragranberg.blogg.se

Nämn några favoritartister
-Kolla längre upp =)

Och nämn fem favorit personer i ditt liv :)
-Linda, Filip, Emma, Nurre & Ida.

Vem saknar du mest av alla dina "gamla vänner" sen när du gick i typ 5:an och neråt... ? :D
-Svår fråga. Mitt band med Emma Leijon har väl blivit lite sämre till skillnad från hur det var då.. Vi var en person när vi var små. Men vi umgås ju fortfarande och har kontakten rätt stabil nu, så det är inget större problem. Saknar även Fatma Zerom, som var min bästa vän under femman. Vårat band är inte alls som den var då, men hon är utav mina närmsta vänner även nu. Finns även folk jag förlorat kontakten med som jag faktiskt saknar, Helena Halmat är en stor saknad.

Visst älskar du mej mest av allt på hela jorden? Och avgudar mej? Och vill vara som mej? Egentligen behöver du inte svara för jag vet att svaret är ja på alla frågorna, men ändå, så att allmänheten får reda på det.
-Ibland Leijon, men jag tycker fortfarande jag själv är snäppet bättre på allt :*

Och... har du kommit ut ur garderoben än? Pusssssssssssss på din vänstra skinka, i know you love meeeeeeeeeeeeeeeeeee
-Får inte plats i min garderob, knappt så mina kläder får plats därinne. Jadå, älskar dig så mycket som det bara går

1.Gillar du mig på riktigt, har funderat på om vi ska inleda ett äkta förhållande?
-You make me nervous Emma. Men kanske.. Måste fundera på saken.. Är ju även kär i Filip så jag vet inte om det blir för mycket haram i det hela.

2.Gillar du när jag snackar om en persons korvfingrar i din näsa?
-Nej.

3.Ska vi åka nånstans nästa sommar?
-Det tycker jag absolut vi ska göra älskling!!

4.Ska vi skaffa en blogg tillsammans
-Ah, vi skaffar en chacha bloggeen.

5.Jag ska bli groov fjortiiisssss, vill du vara med?
-Nej.

6.Ska jag satsa på matlagnings karriären eller äre dumt att offra flera korvar?
-Hahahah, jadå du kan ta korvfingrarna.

7.Ska vi ta en kväll snart igen?
-Ja snälla, kommer dö utan dig i över en vecka.

8.Cykel, lila, rosa eller ljusblåå?!
-LJUSBLÅ BLIRE FTW! =D

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Anton

Det var inte jag som skrev var på lan och det var Nisse som skrev mitt namn o mitt efter namn just so you know.

2011-07-28 @ 05:38:13
Postat av: helena halmat

awww! jag saknar dig med hjärtat ! <3

2011-07-28 @ 22:09:43
URL: http://helinahalmat.devote.se
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback