fingrarna far över gitarrsträngarna tills ackorden rinner ut i ren tomhet

drog på bio för att se super eight med seidi, filmen var faktiskt väldigt bra! kom hem, och vid elvatiden fick jag finbesök av kära oskar & marcus. och när vi ändå pratar om oskar, så vill jag bara säga att jag har världens underbaraste bästavän.

jag hade inte varit lika stabil om inte du stått med mig för att finnas där att luta mig mot. ingen har sett mig så mycket som du gör, du förstår mig alltid, när ingen annan gör, inte ens jag. jag minns ingen gång du svikit mig, nånsin, under våra två år som bästvänner. det känns att veta att vi glidit ifrån varandra sen dess, för de dagar då vi umgicks som mest var obeskrivliga. jag kan inte ens förklara hur fritt jag levde. för då levde jag, och den perioden går inte att jämföras med något. jag ville iallafall bara tacka dig, för att du finns i mitt liv, så jag har någon som kan förstå mig och någon att förstå. för det är ju det vi gör. du är familj, du är storebror, du är bästavän. tack

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback