världens bästa in tha building

emma carlström här, eller ja rubriken säger ju allt. måste säga att jag tycker angelica är grymt bra, men att jag är bättre. jag har precis chockat sönder angelica, det va jätte kul, för hon är fortfarande chockad...:$ men förövrigt så saknar jag henne mycket ibland, men inte nu för nu är hon här. nu ska jag göra henne ännu mera chockad och spela om sanningen ska fram-eric amarillo. hhaha, hon kommer bli hörselskadad, fett kul:$ nej nu ska jag sluta skriva här,och kolla på angelica när hon målar naglarna och spela för henne som sagt,
nu ska jag bjuda på bilder på mig själv, pussciao










/ nattstad.se/emmacarlstrom

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback