du var ung, jag var yngre

idag ska jag baka till konserten min profil ska ha imorgon haha! ska även ta det lugnt, vad jag själv planerat hittills, helst utnyttja lite tid för mig själv och kanske (?) plugg för en gångs skull. nu ska jag ut i solen med lurarna och cykla mot skolan. tack för en mycket nödvändig sovmorgon kära klassföreståndare. tjingeling

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Anonym

Klicka gärna in på min blogg & kommentera ngt! :)

2011-05-10 @ 10:09:09
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback