jag kan skratta, jag kan gråta, jag kan leva bredvid dig

igår spenderades dagen på stan med julia, förhoppningsvis lyckas jag sno lite bilder från henne någon dag! inhandlade ett vitt linne och ett par haremsbyxor, kan visa bild senare. idag kom min mer än saknade josefine fastberg hit. vi drog ut, köpte chips & en flaska exotic och satte oss på skolgården, och pratade ut om allt mellan himmel och jord. kan inte sluta skratta i din närhet. vi har gått igenom så himla mycket tillsammans, och saker har förändrats så mycket. vi har kommit ifrån varandra, men som vi sagt, vi finns alltid där. på samma plats, oavsett vad som kommer att hända eller hur saker kommer att vara. lilla vän, du är helt obeskrivlig, finns helt enkelt inga ord för dig. säger bara tack, för att jag har dig och för allt du gjort för mig

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback