panikpanikångestångest

asså.. nu slänger jag in ett inlägg lite såhär smågulligt för jag BEHÖVER VERKLIGEN dela med mig av mina känslor just nu..
avbryter plugget ett tag. eller plugget.. har läst två meningar på en timme, det är väl så långt jag kommit. jag är så !?%&O!=%"!!#=*! sugen på något sött just nu. jag är inne i den jobbigaste veckan på månaden.. och det river mig. R-I-V-E-R sånt killar aldrig kommer att förstå. problemet är att jag för en gångs skull ska stå emot dendär !#"%& chokladen som hjälper i alla situationer.. så har suttit och slängt i mig mat.. frukter.. youghurt och müsli.. asså jag har testat allt.. känner inte ni andra också så ibland? äre inte lite överdrivet att vi ska stå ut med sånt fem dagar om månaden, tjejjer?
tack för mig /GLADTJEJ.SE

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma leijon

6 dagar för mej!

2011-05-12 @ 22:53:14
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback