there is nowhere i'd rather be, than just where you are

var helt slut igårkväll efter uppvisningen. drog hem nästan direkt när vi var färdiga, kom hem, tog en dusch, och la mig i soffan med familjen och kollade på film. tänkte lägga mig då, men planerna ändrades när filip kom förbi vid elva haha. kom i säng ungefär vid ett iallafall, och idag har jag hunnit sola, städa rummet, duschat, målat naglarna och nu sitter jag och väntar på att filip ska höra av sig. är hos honom för övrigt tills imorgon. hare gött nu, ciao :)

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback