27:e november. Första advent. 27 dagar kvar till jul. 30 dagar kvar till min födelsedag. En månad på pricken alltså.

Seg dag. Jävligt seg dag. Jävligt besviken. Jävligt irriterad. Får ont i huvet av att bara kolla på den här megaljusa dataskärmen. Förstörde även mitt hår igår. Vill bara bajsa snett på allt just nu. Haha ibland får man faktiskt klaga sönder. Har haft tur att iallafall ha mina två favorittjejjer Emma & Ida här hos mig för att stå ut med en sängliggande Angelica. Har nu för första gången under hela dagen flyttat mig från sängen till en annan del av lägenheten. Vardagsrummet, där jag nu ska dricka glögg och äta cheesecake till en skräckis med världens underbaraste familj för att småfira första advent efter att fått snabbesök av mina tre bästa grabbar som var här utanför alldeles precis. Imorgon köper jag blondspray. Ska fan få hårjäveln röd punkt slut.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback