När människor talar illa om dig. Lev så att ingen tror dem.

Jävla cp dag i skolan. Det enda bra var att vi fick sluta halv två, men bortsett från det var man genomblöt och kall som is efter att ha paddlat kajak och gått promenader i regnväder hela dagen. Efteråt umgicks man med jävligt bra folk iallafall. Drog ner till gården vid sex med två Emmor och där var några andra med. Senare cyklade jag till mellringe för att möta Marcus & Gabbe. Jävlar vilka bra grabbar. Måste bara säga att jag älskar mina vänner så in i hellskotta. Man mår så bra tack vare dom. Imorgon börjar min helg då vi har studiedag på fredag och börjar helgen med att träffa Jossebosse och sen sova hos Nurre. Godnatt, nu ska jag somna med musik i lurarna och gymnasiemässokatalogen i handen

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback