Yellow diamonds in the light.

Ligger här helt sjuk och saknar massor. Saknar sommaren. Saknar att fota varenda dag. Saknar de gamla tiderna. Saknar att kunna hänga ute i sommarvärmen om kvällarna. Saknar att sitta vid grillen med de närmsta. Saknar att sitta bak på moppen på någon man litar och dras genom vinden. Saknar att bara kunna dra på sig en byxdress och bara en tjocktröja på för att kunna gå runt på kvällarna. Saknar friskt, tjockt, långt svart hår. Saknar solbränna. Saknar ren asfalt utan is. Saknar värmen. Saknar mycket
~
Nu ska jag försöka dra mig upp ur sängen och koka gröt eller vad som helst som jag kan få i mig. Hoppas ni haft en bra dag, det har VERKLIGEN, ABSOLUT, DEFINITIVT jag haft.. Osvosv :-)

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback