sun, come back.

hej alla,

sommarlov. 
den 13 juni åkte man på kollo. träffade en massa sött folk <3
den 27 kom man hem. hem till fint väder.
1 juli blevre talangen, träffa alla saknade och bästa.
nu har man solat rätt mycke. börjar få lite färg här (aa
finns inge mer intressant att berätta, och jag lovar att försöka
uppdatera bloggen mera. sorry for being seg.

take a taste,








hörs, älskade folk.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma leijon

Haha där är ju oskar på andra bilden! :O

Inte oskar i våran skola, men jag känner han, lr kände haha :)<3

2009-07-05 @ 18:32:52
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback