back to school.

jag har tänkt på att jag ibland lägger in inlägg om en dag dagen efter..
datumen stämmer ju inte in då, hmm.. men det beror på att jag ibland inte hinner,
så då skriver jag om dagen nästa dag istället.
jag är konstig, men det vet ju alla. och ingen läser min blogg iallafall, så, whatever.
skolan började 2 november, igår då. inte alls kul att komma tillbaka till skolan.
niorna ska också vara borta i två veckor.. känns lite tomt :p
lite skönt var det endå att komma till skolan & träffa alla.
nu ska jag sluta vara ointressant, ciao.

här kommer lite knäppa bilder från min knäppa skola. (a)

jag & emma är ju lite coola, båda köpte nya reebok skor som matchar våra adidasväskor :o
emmas bruna skor till hennes bruna adidas väska,
mina vita skor till min vita adidas väska.
t-e-l-e-p-a-t-i.



tröja, gina, ribbade leggings, bikbok, skor, reebok






Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma.

omg jävla skabb människa jag e!!



du e fin<333



p u s s h e j<3<3<3<3<3

2009-11-08 @ 19:16:54
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback