dagens tankar..

22 november
jag har såhär jättetråkigt. precis som jag hade igår.
men nu har vi två kissar här hemma hos mig och linda.
dom andra fick bo kvar hos sussi.
imorgon blir det skola igen, jag och becca är taggade.
nu har jag inget att göra så jag slänger in dagens tankar;

Dagens humör: uttråkad
Dagens klädsel: pyjamas.
Dagens väder: regningt
Dagens planer: absolut inga. om inte emma kan ses (?)
Dagens måste: städa
Dagens saknad: sommaren, fregge.
Dagens borde:
höra av mig till släktingar, för en gångsskull. 
Dagens vill ha: SOMMAR & mitt barnbidrag.
Dagens materiella vill ha: systemdigital kamera, wtf!!!
Dagens önsketanke: att emma kryar sin mage, så hon kan komma till mig (a)
Dagens låt: kesha - tik tok. är jag den enda som tycker den är bra? :$

fredrik andersson ♥




MITT BADRUM ÄR SÅ GULLIGT.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: leijon

Asså min mage blev inte bra förns nu på kvällen! -.-

Väldigt sugigt.

Men du har band på onsdag va?

om du orkar kan vi vara före/efter? :D

<333333

2009-11-22 @ 20:43:09
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

lugnt gumman, bara du blev bättre efteråt (k)

yes, band på onsdag,

& ja, jag kan nog göra nått då :)

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-23 @ 15:59:29
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback