folkets

jag är efterbliven, jag vet.
men jag hade inga bilder tills nu, så det får bli sent.
i lördags var det både halloween & folkets, as u know. :)
jag drog dit med emma och träffade en massa söta.
det var inte så bra som jag hoppats, en besvikelse.
men sen skulle jag slagga hos emma, så när vi kom hem till henne efter folkets,
åt vi först macka. sen drack vi monster runt tre eller nåt.. inte alls smart,
eftersom att vi inte kunde sova efter det.
flummigare har jag inte varit på länge.

guldvärd dag.. eller natt, om man nu säger så.

vi är helt dumma i huvudet (a)





Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: leijon

Men gud va ful jag är på bilderna! :o

Ne exakt, folkets var inte så bra, heheh.

HAHAHAH monster klockan 3 på natten är inte så jätte smart :O

älskar dej

<3<3<3

2009-11-05 @ 20:36:17
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback