glanshammar

jag och bebbe vaknade runt tio. när vi vaknat ordentligt och orkat gått upp och det, drog vi till sandy runt två dit maria också kom sen, för att fixa oss till uppträdandet. sen drog vi till vivalla, mötte explosion och tog bussen upp till glanshammar. åh vilken härlig kväll, världens bästa dansgrupp & lärare har vi också! det går inte att inte skratta med er. resten av kvällen har spenderats med att prata med en sjuk och saknad älskling. och när han skulle lägga sig ringde jag idis, också för saknad. orkar inte skriva mer, fortsätter med att dela med mig av en bildbomb nu, FINNS ÄVEN FLER PÅ FB. kanske hör av mig sen, ciao!


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback