still dying with every step I take, but I don't look back

det är skumt, för att helt ärligt, är inte allt fullständigt när jag inte är med dig.
mitt liv rullar på som vanligt men det är alltid det där ''något'' som fattas.
får alltid så ont i magen när det blir såhär,
jag vågar inte heller höra av mig, tänk om jag stör.
jag vill inte att det ska bli för mycket av mig, men istället blir det för lite.
tillräckligt lite för att vi ska sluta snacka.
jag saknar dig verkligen, jag menar det verkligen.
saknar glädjen du gav mig och sättet du fick mig att känna mig värdefull, och trygg.
nu vågar jag knappt längre fråga hur du mår.
men jag ska vänta på fullmåne ikväll, även om man inte kan nå, kan man alltid titta och påminnas

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback