det här är min korv.

hej. nu ville jag skriva om min kompis, som finns där för mig när jag är mobbad. har jag tråkigt, eller tvärtom: är det bara att skicka ett sms och tvinga ut den andre och så ses vi om några sekunder. eftersom att vi är grannar alltså. eller ja, vi bor ju typ en halv minut från varandra då. vi är stolta bhbarn, sigillgatan forlajf. bh är björkhaga för er efterblivna btw. lovisa är kär i harry potter och har harrypotter på sina påslakan. hon har alla harrypotter spelen också, dom har vi kört tillsammans. hon har en blackberrymobil och köpte för nån månad sen skydd till den i typ alla färger. hon är en busunge och gillar att smita ut i vintrosa klockan fem på morgonen i bara tshirt och trosor, och hon älskar ostringar & päronsoda. hon hatar bussar och skolan och har ett hjärta i två delar: björkhaga & vintrosa. det roliga är att allt jag skrivit nu är har och är jag också, det vill säga är vi lika. väldigt lika. men ändå så olika. ja nu fick du ditt inlägg från mig min vän. puss
ps. våran kinderäggsgubbarsamling får vi inte glömma! slänger in en bild på den också här nedan, tack för mig

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: lovisa

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHA

jag kan inte sluta skratta, våran video 83 timmar kvar... hahahahahahahah

hahahahahahah jag älskar dig min kära underbara vän jag är så glad att du gjorde det här inlägget för nu kan jag kolla på det så fort jag blir ledsen så blir jag glad igen... ååååh min darling pussssssssss :D :*

2011-01-15 @ 12:46:48
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback