i would rather cry because of the truth, than feel a happiness on a lie

nu ska jag berätta lite tankar jag har just nu. eftersom att jag har rätt så enormt tråkigt och är sjuk. både fysiskt och mentalt.. hehe
för det första sitter jag och undrar om det finns några bra filmer, har suttit och tankat hem några under dagen, eftersom att jag varit sjuk. mjölk är nog den godaste drickan som finns, den och cola tar en delad etta iallafall. mitt svarta hår är inte lika svart längre känns det som. jag vill ha långt hår, mycket längre. och jag funderar på att klippa lite i min lugg, lite, bara lite. inte sådär så det syns. sen är jag trött på min bloggdesign nu också, har ändrat lite i den men kommer troligtvis ändra lite till snart. sen är jag illamående, det stör mig, för jag är hungrig men ändå inte. datornskärmen och musiken jag lyssnat på hela dagen dödar mitt huve. det sprängs snart bokstavligt talat, men ändå sitter jag kvar. jag har grymma planer inför denna och nästa helg. jag är arg på att emma fortfarande inte hittat någon dator därborta, och kan vara aktiv med mig. jag funderar på att gå och äta.. och jag funderar på att klippa lite i min lugg nu. som sagt. bara liiiiiiiite lite. okej jag orkar inte skriva ner mer för nu kommer inte bara min hjärna sprängas utan eran också. hejdå, och godnatt! och förlåt för detta onödiga inlägg, hoppas inte jag kraschade era datorer

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback