hey there, ville ba säga att gamla låtar är jävligt bra

fick äntligen träffa emma. den jäveln som varit borta rån mig lite hit & dit! när hon drog hem vid sju blev jag hämtad av mitt hjärta, marcus & adam, och tillslut drog vi + oskar och grillade. imorgon träffar jag äntligen mina två importer; maggi & fatma. nu ska jag tanka hem lite nya låtar, sen somna med hörlurarna i öronen. och så ville jag dela med mig av fyra riktigt bra inte alls nya låtar medan jag ändå håller på. natti


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback