fanfanfan, det skulle vart du

tjenamors. vart grillat med familjen idag, och träffade även oskar & marcus, världens grymmaste killar ärligt talat asså haha. sjuk dag, tack vare sjukt folk och sånt gillar vi! när jag kom hem satte jeppe på en filmrulle, nån skräckis var det och jag kommer inte ihåg namnet på den. imorgon träffar jag bella, en riktigt saknad en faktiskt! och senare på kvällen kommer leijon emma hit som sover över för att hänga med mig och min familj till stugan på tisdag! kommer bli riktigt mysigt.. och på onsdag drar jag med lovisa till vintrosa för att vara där i tre nätter! riktigt nöjd just nu alltså.. bjuder på en film från idag, och vi får la hoppas att inte oskar dödar mig :$ take care!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback