and people still steady trynna point my flaws out, but I’m a champion, legend, history

jag vill börja med att gratta min biologiska mamma som fyllde den 29e mars, grattis på din dag! trots allt så är du helt klart en del av mitt liv, du förtjänar en grym dag så jag hoppas att du fick dig en!
våren är påväg. helt klart. är så glad just nu. har många mål framför mig, bland annat: att sköta skolan, tänka på personligheten och att bli stekbrun i sommar. det är även något jag tävlar med två stycken om, maggi & marcus. marcus blir neger om somrarna så jag kan nog lätt glömma den drömmen men nej, jag ska! när jag kom hem idag hade linda bakat, nu ska jag laga mat och sen ska jag nog fixa lite på rummet & i datorn, har laddat ner massa nytt och måste få ordning på det hela. helgen kommer bli klockren imorgon efter älskade träningen också. åh, lyckaaaaaa.. ciao!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: linda

hej, jag älskar din blogg!!

men skulle inte du kunna lägga upp en bra bild på din pojkvän, så man får se hur han ser ut. kram.

2011-04-01 @ 18:24:32
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback