förlåt.

förlåt för den skit jag orsakat dig, alla dåliga stunder. det finns så sjukt många bra människor i världen, men utav dom är du en som verkligen stöttat mig, alltid stått där när jag vissa gånger inte ens sett det, och alltid varit beredd att lyssna och vara här på en sekund om det vore så när det som mest har behövts. aldrig svikit, aldrig gått bakom ryggen och alltid varit ärlig. du är utav dom få människorna som alltid varit äkta mot mig, trots att jag alltid inte varit det. aldrig dömt mig för något och låtit mig vara den jag är. för allt du gjort för mig, det är helt sjukt hur en människa kan ha så mycket hjärta i sig.
jag ville bara säga förlåt, och tack. du är en riktigt bra tjej, en äkta vän.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback