jag kan inte ens stå, utan din luft i mina lungor

över två och en halvtimmes hål idag, LITE SOFT! umgåtts med bestis efter skolan, vi drog hem till mig och jag nyttig som jag är lagade ihop pastasallad. filmkväll på det med familjen och henne, och nu har hon dragit och saknar henne redan. hon drar till götet igen i helgen, men nästa helg blir våran. imorgon blir det somsagt nattlandbandy och dit drar jag med bellis!! så jäääädrans saknad tjej! så nu taggar vi till det, drar till henne efter träningen imorgon vilken jag knappt får delta på för min förkylning. godnatt nu

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback