there's not a thing i regret, thanks to you i understand it

kortare dag idag, vi fick skita i svenskan så vi slutade över en timme tidigare. träffade filip efter skolan. imorgon blir det nog gården, och dans förhoppningsvis. helgen kommer äga med världens bästavän, emma ska alltså sova hos mig helgen ut. kanske blir bio på fredag, och lördag martens fiäst. nu ska jag leta låtar, samlar på massa nu när jag har en funkande mobil med funkande mp3 hahaha! ciao
och det var någon dom ville att jag skulle lägga ut bild på den nya mobilen så här:

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback