SVAREN


Hej, jag ville bara säga att jag älskar din blogg och du är skit fin!!!
Kan inte du göra en sminkvideo så man får se hur du sminkar dig? :) kram
Åh, tack sötnos! Grejjen är, att jag och film/webbkameran inte är bästavänner, och jag kan redan nu säga att min sminkning inte alls är speciell, oftast har jag täckstift, ett utjämnande puder och så rouge på. Det är bara det!

Erkänn du älskar mig mest i världen? :D
Ibland Maggan, dom gångerna jag inte har lust att strypa dig babyyyyyyy

Ska du ha sex med din kille?
Rätt konstig fråga så jag passar, det är inget man direkt kan svara ja eller nej på såhär.

Vilken bh storlek har du?
75C

Äru oskuld?

Pass.

Sötaste killarna i 8an och 9an!?
I 8an & 9an? 8an vet jag inte riktigt om det finns någon, och 9an.. Helt ärligt tycker jag att en enda är sötast, Filip Stenholm

Hej vill först säga att du är grymt söt och har en bra blogg!!!
1. Vem är din idol?
Åh tack som fan sötan!! Lätt: Bruno Mars.

2. Vilka\vilken är din favoritlåt just nu?:)

Åh, det finns så sjukt många favoriter som går runt i högtalarna just nu, men här får ni ett utav de:

Vad fick dig att börja blogga? Hoppas inget får dig att sluta blogga för du är grymt söt och din blogg är grym! Btw,diggar din header skarpt!<3
Helt ärligt så var det för typ två år sen när många vänner skaffade blogg, så ville jag testa, och tillslut fastnade jag. Det är som en dagbok, där man kan dela med sig av sina tankar, känslor och dagar. En personlig sida, men ändå tillräckligt opersonlig för att kunna dela med sig av innehållet med andra! Tack så himla mycket, vad glad jag blir! :)

Skulle du kunna videoblogga nångång,skulle va jättekul!:D

Åhnej, den frågan igen hehe.. Ja som sagt, jag och kameror är ingen bra kombination. Tycker det känns så pinsamt att sitta framför en kamera och berätta om dagen, därför föredrar jag att skriva istället. Kanske kommer upp någon drivvideoblogg någon gång, men tack för tipset!(a)

Gillar du Justin Bieber!? Konstig fråga jag vet:S <3 Ps: i like your blogg alot!
Haha, om jag säger såhär så hatar jag inte honom. Tycker att det är överdrivet att folk ska HATA honom bara för att de flesta gillar honom, han är som vilken artist som helst och han är ju sjukt duktig för att vara så ung. Kanske inte är den sortens musik just jag lyssnar på, men kan säga att han har några bra låtar!

Vad andvänder du för kamera?:)
Olympus E-420!

Maggan bara snackar skit, jag vet att du älskar mig mest bezitiz!
så det jag undrar, kan du bara erkänna det? Puss på världens finaste pudding<3
Emma du vet att du är min andra halva............. trots hur grovt jobbig du kan vara ibland. (Observera understrukningen) Puss på dig korvis♥

Kan du nämna de 5 finaste tjejerna på skolan i årskurs 8 ?:)
Kajsa, Nurre, Emma, Jessica, Kilda

Varför bor du inte med dina riktiga föreldrar? Diggar din blogg! :)
Pappa har gått bort och mamma, det är en lång historia. Det räcker nog så, och tack så mycket!:)

Fu emma!! Angelica visst älskar du mig mest?!
Men bby

Är det något du velat gjort annorlunda i ditt liv?
Finns väl en del, önskar tillexempel att jag spenderat mer tid med människor jag förlorat för livet. Eller tänk till lite i vissa situationer, men som man brukar säga: ''ångra aldrig något som fått dig att le.''

Har du bråkat med någon på sista tiden?

Bråkat och bråkat. Ja det har jag nog om det är så alla ser på saken, tillräckligt för att räknas som bråk enligt mig själv är med två väldigt nära personer. Sandra & Gabriel, mer än så behöver jag inte skriva.

Är du tillsammans med någon?

Ja, det är jag.

Hatar du någon?
Hata är väl lite väl mycket att ta i.. Har känt hat en enda gång i mitt liv, så just nu, ja.

Brukar du redigera dina bilder mycke? Fin blogg!

Ifall jag orkar eller har lust för det. De jag lägger upp ändrar jag nästan alltid kontrast på innan jag lägger ut dem.

5 finaste tjejerna i gula huset på mellringe i 8an?
Nurre, Jessica, Kilda, Bella, Hasima.

2 finaste tjejer och killar i varje profil på skolan? fotboll, handboll, dans, golf osv.
Oj kan inte alla profiler riktigt.. Men kan ju försöka. Jag tar en av varje om jag nu måste välja:
Fotboll: Emelie Lundkvist, Gabriel Dalstad.
Handboll: Jonas Carlsson, Rebecca Carlsson.
Musik: Louise Konradsson, Adam Wikström.
Basket och golf vet jag inte och vet inte ens om de är kvar(?)

Dom 3 finaste killarna i 7:an, 8:an och 9:an på din skola?
Helt ärligt så vet jag inte, inte nu när Filip Stenholm är den finaste.
Samma med tjejerna.
Orkar verkligen inte rabbla upp tre i varje så tar en i varje: Frida, Kajsa, Emelie.

Oskuld?
Pass.

Om du vet att en person är jätte snäll mot dig men kanske gjort nåt dumt mot dina vänner men inte mot dig hatar du den personen då?
Nej, jag hatar inte den personen då. Personen har ju inte gjort något mot mig då, så jag har ingenting med den saken att göra isåfall. Klart man kan reagera beroende på vad den personen gjort mot en nära vän.

4 finaste tjejerna i alla klasser i högstadiet?:)
Ni kan kolla frågorna längre upp :)

Hur va din första kyss? Like your blogg

Kommer inte riktigt ihåg den, men den var.. Pirrig vad jag kommer ihåg hahaha! Inget jag förstog mig på då;)

Vem tycker du är finast om du fick välja 4 st i 7an (killar)

Åhshit.. Har knappt koll:(

Vart träffades du och din kille föööörsta gången? Och vart var eran första kyss? hihi puss

Haha.. Shit, jag kommer ihåg exakt faktiskt. Eller ja, alltså har ju stött på honom flera gånger innan eftersom att vi också gått på samma skola i typ två år, men första gången vi sågs var han och Micke utanför mig, det var för ett år sen ungefär, förra sommarn. Första kyssen.. Det var utanför mig också faktiskt fast mycket senare i tiden.

Varför älskar man alla som inte vågar stå för vilka dom är:)? :=))
Hahaha fillesnille, för att du ska ha nåt att störa dig på:$

Varför sover min fot just nu och vägrar vakna trots att jag har benet utsträckt?

Gumman, när allt känns knas så finns jag här för dig. Det ska du veta.. I vått och torrt.. Ta en alvedon

Blir namnet kevin på bebisen eller vad ska den heta? :D

NEEEEJ :( tror inte det blir så, Linda och Jeppe börjar tveka på det, så vet inte riktigt vad det blir nu!

Den finaste tjejen och finaste killen på mellringe?
Kan lätt säga såhär, mina två älsklingar: Emma Carlström & Filip Stenholm

Vad skulle du göra i fall någon snackat skit bakom ryggen på dig eller någon i din familj och du säger sluta med de fattar inget ?
Beror på vad det är, och också vem det är. Antingen iggar jag bara men gäller det familjen så kan jag lätt säga ifrån.


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Shikri

vad skulle du göra i fall någon snackat skit bakom ryggen på dig eller någon i din familj och du säger sluta med de fattar inget ?

2011-03-26 @ 02:33:10
Postat av: Anonym

vilka frida, kajsa och emelie menade du? kan du skriva efternamnen? :D grym blogg

2011-03-28 @ 20:50:12
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback