Min lillebror fyller hela tre år idag!

11/11-11.
Äntligen fredag. Innan jag rör mig mot sista skoldagen innan helgen, så vill jag bara slänga in ett litet inlägg tillägnat till min lillebror som firar sin födelsedag idag. Trots att jag inte är nära dig hjärtat, så är jag nära ditt hjärta hela tiden. Önskar jag kunde se dig växa och lära dig mitt perspektiv på världen. Men du är riktigt stor nu och tiden har gått fort, hoppas mamma och syster ger dig en klockren dag lillen, kärlek till dig i massor!


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback