Kanske är denna stad för liten för oss två.

Efter exakt ett halvår som din officiella flickvän, fick vi slut på min lilla dröm. 
Packar ner alla våra minnen i en låda och puttar lådan under sängen. Jag tänker inte radera nånting. Jag ångrar ingenting. Tvärtom har jag lärt mig mycket och skulle inte ersätta något av det med nånting. Det är så jävla fint att jag ens fått vara din, det är såna perioder i livet man känner lycka, och man kan äntligen veta, att vissa av ens drömmar gått i uppfyllelse. Jag har bara inte insett än, hur ett liv skulle vara utan att få kalla dig för min. Jag förväntade mig aldrig att jag skulle behöva stöta på dig och veta att jag inte är din. Antar att det som är meningen att det ska hända, kommer hända tillslut. Och jag kommer snart hitta vägen ut. 8/3,2011-8/9,2011.

''Låt mig få börja med att säga att jag älskar dig till döden
Tänker vara där för dig när du än behöver
Så många gånger som vi sagt att det är över
Men nu är det sanning och jag känner hur mitt hjärta blöder
Rensar system och skriver ett sista brev
Men jag undrar varför jag sårar mig själv igen, det är försent
Kan inte leva med dig, kan inte släppa dig
Kvar i den här drömmen som vi hade, kan du väcka mig?
Hatar att va såhär svag, hatar att sakna
Hatar att höra ditt namn när våra vänner pratar
Kan inte komma över dig, jag vill ha dig tillbaka
Så många känslor som vill ut, jag känner marken skaka
Kanske är denna stad för liten för oss två 
Sista kapitlet på vår saga lider mot sitt slut.''
-Medina
Trackback