And I wish I never fell so deep in love with you cuz now it ain't no way we can be friends

Alltså veckan har gått ba skrämmande fort. Har andats ut och hunnit ta tag i plugget under dehär tre dagarna. Har spenderat tid hemma och en stor del av energin har gått åt att tagga alla nationella prov inklusive de andra stora prov som ligger perfekt tajmat under samma veckor. Bara fem månader kvar till sommarlovet.. Nu är det bara att hålla ut. Okej, ska lägga mig nu. Imorgon väntar nationella prov i att skriva uppsats i 160 minuter, två timmar och fyrtio minuter alltså..


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Anonym

Vacker är ba förnamnet.

2012-02-09 @ 21:09:07
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback